رزرو آنلاین بلیط هواپیما

  


روياهات را پرواز كن!


رزرو آنلاين بليط هواپيماو بهترين .كاملترين و ارزانترين خدمات گردشگري در كشور 

gardeshline (1)

http://www.gardeshlines.ir/ 

 

 

 

برچسب ها: رزرو,آنلاین,بلیط,هواپیما,
[ پنجشنبه 19 مهر 1397 ] [ 13:38 ] [ kavoosifar ]
[ ]

فروش ویژه پول بازی استثنایی ساکر استارز Soccer Stars برای گیمر های حرفه ای در سایت دیکاردو ( 1 دلار رایگان

وبسايت ديکاردو فروش پول ساکر استارز  SoccerStars با 1 دلار رايگان تنها با وارد کردن کد تخفيفي که در متن خبر درج شده است  را آغاز کرده است

بازي ورزشي ساکر استارز  Soccer Stars که جديدا بسياري از کاربران به آن پيوسته اند داراي پول سکه ايجنت اسپاسر مالي  ميباشد که شما ميتوانيد اين پول و سکه و ايجنت ارزان ساکر استارز را از وبسايت ديکاردو با قيمت بسيار اندک تهيه کنيد و در بازي Soccer Stars بهترين باشيد و در تيمهاي متعدد در برابر دوستان و رقباي خود برنده بازي باشيد تنها با هزينه اي اندک در سايت ديکاردو .

و مجموعه ديکاردو در کمترين زمان ممکن پول ايجنت و سکه بازي ساکر استارز خريداري شده براي بازي  Soccer Stars  را براي شما ايجاد ميکنند و ميتوانيد از اين پول سکه و مربي استفاده کنيد و همينطور با يک پشتيباني 24 ساعته قوي در هر زمان که تهيه کنيد ما براي شما آن را فعال ميکنيم

پيشنهاد استثنايي ما براي خريد پول سکه ايجنت و مربي ساکر استارز از سايت ديکاردو با استفاده از کد تخفيف 1 دلار رايگان از اين سايت است که شما ميتوانيد با وارد کردن Dicardo-new در بخش صفحه خريد کالاي خود در بخش کوپن تخفيف از آن بهره مند شويد

همکنون پول ساکر استارز را با کمترين قيمت از سايت ديکاردو تهيه کنيد  و کد تخفيف ويژه ما رو فراموش نکنيد.

 

 

برچسب ها: فروش,ویژه,پول,بازی,استثنایی,ساکر,استارز,Soccer,Stars,,,برای,گیمر,های,حرفه,ای,,در,سایت,دیکاردو,(,1,دلار,رایگان,,خرید جم بازی , فروش جم بازی , فروش جم رایگان , خرید جم رایگان دیکاردو , فروش جم رایگان کلش آف کلانز ,خرید جم کلش رویال ,فروش جم کلش رویال ,فروش پول ساکر استار , خرید پول ساکر استار , خرید پول Soccer Star , فرروش آنلاین جم ارزان , فروش سکه ارزان ,فروش دلار ارزان بازی , فروش ارزان بازی ,فروش سکه بازی , فروش سکه ارزان بازی ,فروش جم Clash of clans ,خرید جم Clash Of clans , فورش جم Soccer Star,
[ سه شنبه 29 آبان 1397 ] [ 23:41 ] [ kavoosifar ]
[ ]

فروش ویژه پول بازی استثنایی ساکر استارز Soccer Stars برای گیمر های حرفه ای در سایت دیکاردو ( 1 دلار رایگان )

وبسايت ديکاردو فروش پول ساکر استارز  SoccerStars با 1 دلار رايگان تنها با وارد کردن کد تخفيفي که در متن خبر درج شده است  را آغاز کرده است

بازي ورزشي ساکر استارز  Soccer Stars که جديدا بسياري از کاربران به آن پيوسته اند داراي پول سکه ايجنت اسپاسر مالي  ميباشد که شما ميتوانيد اين پول و سکه و ايجنت ارزان ساکر استارز را از وبسايت ديکاردو با قيمت بسيار اندک تهيه کنيد و در بازي Soccer Stars بهترين باشيد و در تيمهاي متعدد در برابر دوستان و رقباي خود برنده بازي باشيد تنها با هزينه اي اندک در سايت ديکاردو .

و مجموعه ديکاردو در کمترين زمان ممکن پول ايجنت و سکه بازي ساکر استارز خريداري شده براي بازي  Soccer Stars  را براي شما ايجاد ميکنند و ميتوانيد از اين پول سکه و مربي استفاده کنيد و همينطور با يک پشتيباني 24 ساعته قوي در هر زمان که تهيه کنيد ما براي شما آن را فعال ميکنيم

پيشنهاد استثنايي ما براي خريد پول سکه ايجنت و مربي ساکر استارز از سايت ديکاردو با استفاده از کد تخفيف 1 دلار رايگان از اين سايت است که شما ميتوانيد با وارد کردن Dicardo-new در بخش صفحه خريد کالاي خود در بخش کوپن تخفيف از آن بهره مند شويد

همکنون پول ساکر استارز را با کمترين قيمت از سايت ديکاردو تهيه کنيد  و کد تخفيف ويژه ما رو فراموش نکنيد.

 

 

برچسب ها: فروش,ویژه,پول,بازی,استثنایی,ساکر,استارز,Soccer,Stars,,,برای,گیمر,های,حرفه,ای,,در,سایت,دیکاردو,(,1,دلار,رایگان,),,,خرید جم بازی , فروش جم بازی , فروش جم رایگان , خرید جم رایگان دیکاردو , فروش جم رایگان کلش آف کلانز ,خرید جم کلش رویال ,فروش جم کلش رویال ,فروش پول ساکر استار , خرید پول ساکر استار , خرید پول Soccer Star , فرروش آنلاین جم ارزان , فروش سکه ارزان ,فروش دلار ارزان بازی , فروش ارزان بازی ,فروش سکه بازی , فروش سکه ارزان بازی ,فروش جم Clash of clans ,خرید جم Clash Of clans , فورش جم Soccer Star,
[ چهارشنبه 30 آبان 1397 ] [ 17:44 ] [ kavoosifar ]
[ ]

فروشگاه های زنجیره ای

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: فروشگاه,های,زنجیره,ای,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:11 ] [ kavoosifar ]
[ ]

فروشگاه اينترنتي و کسب و کار آنلاين از ابتدا تا به امروز

فروشگاه اينترنتي و کسب و کار آنلاين از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و کسب و کار آنلاين را داريد شايد تاريخچه خريد آنلاين و فروشگاه هاي آنلاين براي شما جالب باشد و از تجربيات آنها کمک بگيريد.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خريد آنلاين نوعي تجارت الکترونيک مي باشد که به مصرف کنندگان اين امکان را مي دهد تا با استفاده از يک مرورگر از طريق موبايل و يا کامپيوتر خود بتوانند کالا يا خدمات موردنياز خود را پيدا کرده و به طور مستقيم از طريق اينترنت از يک فروشگاه اينترنتي کالا و يا خدمات مورد نظر خود را خريداري کنند. در اينجا مشتري مي‌ تواند تنها با يک سرچ ساده کالاي مورد نظر خود را با قيمت بسيار مناسب تر در سايت‌هاي گوناگون پيدا کند رقابتي بسيار تنگاتنگ که به لطف اينترنت به وجود مي‌آيد، چراکه در اينجا مشتري مي‌تواند تنها با يک سرچ تعداد زيادي فروشگاه آنلاين را پيدا کند که محصول و يا خدمات مورد نياز او را ارائه مي‌کنند و به اين صورت خريدار مي‌تواند با صرف کمترين زمان کالاي خود را پيدا کرده قيمت و برندهاي مختلف را با يکديگر مقايسه کند تا در نهايت بتواند بدون محدوديت مکاني و زماني فروشگاه اينترنتي را انتخاب کند که مي‌تواند بهترين خدمات و قيمت را در اختيار او قرار دهد.

يک فروشگاه اينترنتي مي‌تواند اين امکان را براي مشتريان خود فراهم کند تا خريدار بتوانيد محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتي بررسي کند يک فروشگاه اينترنتي براي اين کار از تصاوير، فيلم جدول مشخصات فني و توضيحات مربوط به محصول استفاده مي کند و حتي خريداران مي‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و يا خدمت مورد نظر درج کنند تا مشتريان ديگر بتوانند از آن استفاده کنند علاوه بر تمام اين موارد مشتري مي‌تواند کالاهاي مورد نظر خود را در کنار يکديگر قرار داده و آنها را با يکديگر مقايسه کند تا در نهايت مشتري بتواند انتخاب بهتري داشته باشد اين موارد تنها قسمت کوچکي از مزاياي خريد اينترنتي بشمار مي‌آيد.

يک فروشگاه اينترنتي مي‌تواند خريدار را قادر کند تا با استفاده از فيلترهايي که در اختيار او قرار مي دهد به راحتي بتواند با استفاده از ويژگي‌هاي مورد نظر خود مدل، مارک يا موارد خاص ديگر به او براي پيدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند در آخر نيز مشتريان آنلاين مي‌توانند براي تکميل معامله و پرداخت مبلغ کالا و يا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانکي استفاده کنند و يا حتي مي‌توانند مبلغ آن را بعد از دريافت محصول با اطمينان بيشتر درب منزل پرداخت کنند چراکه امروزه بسياري از سايت‌ها براي راحت کردن فرايند خريد و اطمينان بيشتر مشتري براي ارسال کالاهاي فيزيکي مانند کتاب، لباس يا لوازم خانگي و هر آنچه که مي‌تواند به ذهن شما برسد از سرويس‌هاي مختلفي مانند ارسال رايگان، پرداخت درب منزل و حتي بازگشت کالا تا يک هفته را براي رقابت با يکديگر و جلب رضايت بيشتر مشتري ارائه مي‌کنند، اما زمان خريد محصولات ديجيتالي مانند فايل‌هاي صوتي، تصويري و يا نرم افزار از يک فروشگاه اينترنتي معمولاً فايل خريداري شده از طريق اينترنت براي مشتري ارسال مي‌شود. اگر در اينجا بخواهيم بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران و جهان نام ببريم مي‌توانيم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و يا از 20Bekhar نام ببريم که يک فروشگاه تخصصي در زمينه فروش لوازم خانگي مي باشد.

اما اين دسته از سايت‌ها که محصول و يا خدمات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي‌کنند با واژهاي مختلفي شناخته مي‌شوند که مي‌توانيم به خرده فروشي الکترونيکي، فروشگاه اينترنتي، فروشگاه الکترونيکي، فروشگاه آنلاين و يا فروشگاه مجازي اشاره کنيم. اين فروشگاه ها به دليل اينکه امروزه موبايل هاي هوشمند در دست همه مي‌باشند و بيشترين استفاده را در طول روز براي افراد دارد و بيشتر وقت خود را با گوشي موبايل در اينترنت مي‌گذرانند وب سايت‌هاي خود را به‌ گونه‌اي طراحي کرده اند که مشتريان به راحتي بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن هاي هوشمند خود به راحتي بررسي کنند و حتي بسياري از اين فروشگاه ها داراي اپليکيشن هايي مي‌باشند که بر روي تلفن همراه و تبلت نصب مي‌شود تا مشتريان بتوانند راحت تر از آنها استفاده کنند و هميشه کنار شما باشند.

تاريخچه خريد آنلاين از کجا شروع شد

اگر در اينجا بخواهيم ‌به اولين شرکتي اشاره کنيم که بستر تجارت آنلاين را فراهم کرد مي‌توانيم به IBM (OLTP)  اشاره کنيم که در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاين را گسترش داد و توانست امکان پردازش معاملات مالي را در لحظه فراهم کند، بعد از ايجاد اين بستر توسط IBM براي اولين بار توسط يک شرکت هواپيمايي در آمريكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت اين شرکت از اين بستر براي رزرواسيون بليط هواپيما به صورت انلاين استفاده مي کرد، به اين صورت که کامپيوترهاي واقع در آژانس هاي مسافرتي به يکServer  در IBM متصل مي شدند که مي توانستند به يک Database همزمان دسترسي داشته باشند تا همه آژانس هاي مسافرتي بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسي داشته باشند و کار رزرو کردن بليط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اينترنتي در ابتدا فقط به عنوان يک ابزاري تبليغاتي و يک ويترين براي شرکت ها عمل مي کرد که شرکت هاي بزرگ از آن براي معرفي محصولات خود استفاده مي کردند تا بتوانند اطلاعات کامل مربوط به محصول خود را معرفي و ارائه کنند اما با همه گير شدن بيشتر اينترنت و راه پيدا کردن کامپيوترها به خانه ها به سرعت مديران شرکت هاي تجاري و توليد کنندگان دريافتند که مي‌توانند از اين ابزار ساده براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند و محصولات خود را به تمام دنيا معرقي و به فروش برسانند بدون آنکه محدوديت فيزيکي و زماني داشته باشند، چراکه تجربه يک خريد آنلاين مي‌تواند مزاياي بسياري هم براي فروشنده و هم خريدار ايجاد کند از طرفي فروشنده هيچ محدوديتي در زمان، مکان و تنوع اجناس خود ندارد و مي‌تواند هزينه هاي آن را تا حد چشم گيري کاهش دهد و اين يعني قيمت تمام شده کمتر و قدرت بيشتر براي رقابت؛ از طرف ديگر خريدار نيز بدون محدوديت زماني و مکاني مي‌تواند در کوتاه ترين زمان محصول خود را پيدا کرده و آن را با هزينه اي بسيار کمتر تهيه کند همين چند عامل باعث شد فروشگاه اينترنتي و تجارت آنلاين با سرعتي باورنکردني رشد کنند تا جايي که امروزه محصول و يا خدماتي نيست که در اينترنت نتوانيد آن را يافت کنيد.

رشد فروشگاه هاي آنلاين از کجا شروع شد

اولين سرور و مرورگر وب جهاني توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 براي استفاده تجاري شروع به طراحي کرد و در سال 1991 شروع به کار کرد و پس از آن در سال 1994 بانکداري آنلاين کار خود را آغاز کرد و سپس اولين فروشگاه اينترنتي پيتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقيقت اولين فروش اينترنتي انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سايت فعاليت خود را در سال 1995 آغاز کرد و پشت آن eBay نيز در سال 1995 پا به دنياي تجارت الکترونيک گذاشتند و از اينجا به بعد بود که فروشگاه هاي اينترنتي با سرعت باور نکردني يکي پس از ديگري پا به دنياي تجارت آنلاين گذاشتند تا جايي که امروزه شرکت هاي کوچک و حتي خرده فروشان نيز سعي کردند از اين بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازي فروشگاه اينترنتي محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از اين بازار پيدا کنند اما به شما پيشنهاد مي کنيم آن را دست کم نگيريد و قبل از راه اندازي يک کسب و کار اينترنتي و فروشگاه اينترنتي خود با مشکلات و سختي هاي آن آشنا شويد چون اگر آشنايي درستي با آن نداشته باشد و نتوانيد در آن رقابت کنيد مي‌تواند به سرعت تمام سرمايه و کسب و کار شمارا در خود هضم کند و چيزي از آن باقي نگذارد.

رفتار خريدار يا مشتري در يک فروشگاه اينترنتي

هنگامي که شخصي تصميم به خريد آنلاين مي گيرد به احتمال زياد از طريق تلفن همراه، رايانه، تبلت و يا ساير دستگاه هاي ديجيتال براي متصل شدن به اينترنت و جمع آوري اطلاعات استفاده  مي کند؛ اما محيط ديجيتال مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد چراکه توجه داشته باشد مشتري در زمان خريد آنلاين نمي ‌تواند شما و کسب و کارتان را ببيند و به همين دليل خطر بيشتري را نسبت به افرادي حس مي کند که در يک فروشگاه فيزيکي خريد مي‌کنند، سه عامل اصلي وجود دارد که ممکن است در تصميم گيري افراد در زمان خريد از يک فروشگاه آنلاين تأثير بگذارد اول اينکه مطمئنا مشتري دوست دارد در زمان خريد يک کالاي فيزيکي بتواند آن را از نزديک ببيند و آن را لمس کند و عدم وجود اين موضوع در يک فروشگاه آنلاين باعث مي‌شود مشتري به کيفيت و اصل بودن کلاً ترديد پيدا کند که محصول واقعي که قرار است به درست او برسد چقدر با تصاوير و توضيحات داده شده مطابقت مي کند، دوم اينکه مشتري ممکن است بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش و حتي گارانتي به شک بيفتد و از اين موضوع ترس داشته باشد که اگر مشکلي وجود داشته باشد چطور مي‌تواند اين موضوع را پيگيري کند و بايد سراغ چه کسي برود، اما سومين عامل که مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد پرداخت هزينه در مقابل محصول است که ممکن است با استفاده از درگاه اينترنتي حساب بانکي خود را به خطر بيندازد و يا شايد هيچ گاه کالاي خود را دريافت نکند و پول خود را از دست بدهد اين عواملي هستند که مي‌تواند در رفتار خريدار فروشگاه اينترنتي تاثير گذاشته و ترجيح دهد کالاي مورد نظر را از يک فروشگاه فيزيکي با قيمت بالاتر تهيه کند.

از همين رو صاحبان فروشگاه هاي آنلاين بر جنبه اعتماد مشتري تأکيد بسيار زيادي دارند و سعي مي‌کنند با روش هاي مختلف اعتماد بيشتر مشتري را به دست آورند به همين خاطر نيز بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي براي اينکه بتوانند اعتماد مشتري خود را به دست آورند و احساس امنيت بيشتري به مشتريان خود بدهند از سرويس هايي مانند ارسال ريگان، تسويه درب منزل، بازگشت کالا و سرويس هاي ديگري به مشتريان خود ارائه مي‌کنند تا خريدار بتواند با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهد.

تجارت الکترونيک به سرعتي درحال توسعه در تمام دنيا مي باشد که در که در سال هاي خيلي نزديک شاهد اين خواهيم بود که فروشگاه هاي فيزيکي بيشتر تبديل به ويترين و نمايشگاه هايي براي توليد کنندگان و نمايندگي ها مي شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در ديد مشتري قرار دهند.

منبع: ويکي پديا

 

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,و,کسب,و,کار,آنلاین,از,ابتدا,تا,به,امروز,
[ سه شنبه 6 اسفند 1398 ] [ 18:08 ] [ kavoosifar ]
[ ]

مرکز آنلاين مشاوره |معرفي برترين مراکز

مرکز آنلاين مشاوره |معرفي برترين مراکز

 

در مرکز آنلاين مشاوره چه مي گذرد؟

شما به عنوان شخصي که تمايل به مشورت گيري از متخصصين داريد، براي دريافت اين خدمات چه اولويت هايي ترتيب مي دهيد؟

امروز در اين مقاله قصد داريم به ويژگي هاي يک مرکز مشاوره آنلاين مناسب و خوب بپردازيم.

اگر شما هم مشتاق هستيد تا بدانيد چگونه مي توان يک مشاوره خوب و مطمئن داشت، پس با ما يعني گپچه، همراه باشيد.


 

چرا مشاوره اين قدر سخت است؟

در بسياري از مواقع با افرادي رو به رو مي شويم که از ما سراغ يک مشاور خوب را مي گيرند.

اما دلايل مختلفي براي اين مشاوره دارند.

يعني هيچ کدام به يک دليل محدود نمي شوند و اغلب هم در انتخاب شان گيج مي شوند‌.

از اين ها گذشته، آيا ما به عنوان دوست آن فرد، به خوبي توانسته ايم ياري اش کنيم؟

در اين ميان ما با چند مشکل مواجه هستيم.

اول آنکه فردي که مي خواهد با يک مشاور صحبت کند، چه مشکلي دارد و بايد به چه کسي مراجعه کند؟

در پاسخ به اين مشکل و ابهام، بايد جواب داد که مشکل فرد بايد ريشه يابي شود.

بهترين کار براي ريشه يابي، نوشتن دلايل ايجاد آن مشکل روي يک کاغذ است.

سپس خود فرد بايد تصميم بگيرد که دقيقا چه مشکلي دارد و بايد به چه مشاوري مراجعه کند.

در ادامه او بايد با پرس و جو و تحقيق، به يک يا دو سازمان يا فرد مناسب در اين زمينه برسد و آنها را براي مشاوره انتخاب کند.

مشکل دوم اين است که ما به عنوان فرد کمک کننده، آيا اطلاعات کافي جهت اين ياري را دارا هستيم يا خير؟

اگر جواب شما خير است پس ادامه مطلب خيلي به کار شما مي آيد.

جواب منطقي به يک سوال از سمت يک دوست، بسيار کارگشا خواهد بود.

پس هر کدام از ما به عنوان يک دوست و همراه، مي بايست اطلاعاتمان را افزايش دهيم تا بتوانيم در مواقع ضرور، راهنماي خوبي براي عزيزانمان باشيم.

هنگامي که اين دو مشکل برطرف شد، مشاوره نه تنها سخت نيست، بلکه افراد براي سلامتي خودشان بيشتر ارزش قائل خواهند بود.

علاوه بر اين، کمک گرفتن از يک مشاور خبره را دوست خواهند داشت.

چراکه همه ما انسان ها به مشورت احتياج داريم.

اما برخي از اين مشاوره ها، حرفه اي تر و هدفمندتر است.

 

چه کساني به مشاوره هاي حرفه اي احتياج دارد؟

قبل از بررسي اين تاپيک، اول بايد نوع مشاوره ها را شرح دهيم.

مشورت در هر زمينه اي صورت مي پذيرد.

مشاوره هاي کنکور ، خانواده ، کودک و نوجوان ، کسب و کار و مشاغل ، باليني ، پيش و بعد از ازدواج، طلاق و ... انواع مهمي از مشاوره هستند.

در هر کدام از اين زمينه ها اگر به مشکل برخورديد، مي توانيد از مشاور کمک بگيريد.

افراد زيادي هستند که فکر مي کنند مشورت گرفتن، کاري بيهوده است و دارند وقت شان را تلف مي کنند.

البته ما قصد نداريم در اين مقاله به ديدگاه هاي اشتباه درباره مشورت و مشاوره بپردازيم.

چنانچه علاقه مند به مطالعه مقالات ديگري در اين زمينه هستيد مي توانيد به اين مطلب هم سري بزنيد.

پس اگر در زندگي تان با مشکلي مواجه هستيد و اين مشکل را نمي توانيد به تنهايي حل کنيد، مشورت کليد اين در بسته خواهد بود.

هميشه مشورت گرفتن هم خوب نيست. در بعضي مواقع هم بايد به خود متکي باشيم و بتوانيم قوه تخيل و راه گشايي مان را پرورش دهيم.

اما در مواجهه با موانع بزرگ در زندگي، اولين و آخرين راه حل مناسب، مشاوره است.

اين نکته را فراموش نکنيد که کمک گرفتن از اطرافيان هميشه در مواقع مشکل آسا و سخت نيست.

مشاوره مي تواند زمان هايي صورت گيرد که شما هيچ مشکلي نداريد و قصدتان پيشرفت خودتان است.

براي مثال مي توانيد يک تکه کاغذ برداريد و از اعضاي خانواده تان پرس و جو کنيد.

بپرسيد که شما چه ايرادات و محاسني داريد.

آنها را يادداشت کرده و تحليل شان کنيد.

نتيجه کار، خوب و باعث پيشرفت خواهد بود.

بدين ترتيب باز هم شما مشورت گيري کرده ايد.

 

چرا مشاوره آنلاين؟

و اما چرا آنلاين؟ جواب ساده است. به اين خاطر که دنياي امروز همگي آنلاين است.

برخط بودن ( آنلاين بودن ) مزاياي فراواني دارد.

دسترسي را آسان مي کند، هزينه ها را کاهش مي دهد، سرعت و دقت را مي افزايد و ...

در اين بين مشاوران زيادي از سراسر کشور رو به اين دنياي آنلاين آورده اند.

مشاوره آنلاين به ما اين امکان را مي دهد تا از هرکجا بتوانيم به بهترين مشاور دسترسي پيدا کنيم.

هزينه مشاوره هم کاهش مي يابد و حتي گاها رايگان مي شود.

در مرکز آنلاين مشاوره گپچه چنين خدماتي ارايه مي شود.

شما مي توانيد همه اين ها را در يک مرکز مشاوره آنلاين معتبر و مطمئن ، مثل همين گپچه خودمان، به آساني پيدا و دريافت کنيد.

 

يک مرکز مشاوره آنلاين مناسب چه ويژگي هايي را در بر دارد؟

 

اگر تا اينجاي مقاله ما را همراهي کرده ايد ، مي دانم که بسيار مشتاق هستيد بدانيد چطور مي توانيد يک مشاوره آنلاين بدون زحمت و آسان داشته باشيد. پس بدون فوت وقت مي رويم سراغ اصل مطلب.

اول از همه و مهم تر از همه ، اعتبار آن فرد يا مجموعه است.

شما بايد اسم آن سازمان يا فرد را از افرادي بپرسيد و درباره آن پرس و جو کنيد.

تحقيق عمدتا پاسخگو است و شما در اين مرحله به مقصودتان خواهيد رسيد.

براي تحقيق در اين باره مي توانيد به اينترنت مراجعه کنيد.

با چند کليک و سرچ ساده شما به انبوهي از اطلاعات دسترسي پيدا خواهيد کرد که جواب سوال شما در آنها موجود است.

دومين مطلب ، نوع ارائه خدمات مشاوره است.

اگر شما قصد داريد به صورت حضوري صحبت کنيد مي توانيد از ارگان هاي مخصوص خودش بهره ببريد.

اما اگر قصد داريد از يک مرکز مشاوره آنلاين کمک بگيريد، بهترين راه انتخاب مرکزي است که به صورت متمرکز و آنلاين فعاليت مي کند.

انتخاب مشاور مناسب و مخصوص نياز شما نصف مشکل شما را از هم اکنون حل کرده است.

و سومين مطلب در انتخاب گزينه اي مناسب ، شناخت مهارت فرد مشاور است.

مهم است تا بدانيد فردي که قرار است با شما همراه شود تا مشکل پيش رويتان را شکست دهيد ، چقدر تبحر دارد و تا کجا مي تواند شما را همراهي کند.


شناخت اين سه فاکتور اصلي ترين علت ها در بهره گيري از يک گفتمان خوب و مناسب است.

علاوه بر اينها يک دوست خوب مثل مادر ، يا رفيق دلسوز مي تواند از هر مشاور ديگري در اين دنيا برايتان مفيدتر و کمک کننده تر باشد.

البته فراموش نکنيد، ما در گپچه ، دوست دلسوز شما و رفيق راه شما هستيم.

 

منبع: وبلاگ گپچه

 

 

برچسب ها: مرکز,آنلاین,مشاوره,|معرفی,برترین,مراکز,
[ چهارشنبه 26 آذر 1399 ] [ 16:43 ] [ kavoosifar ]
[ ]

نوجوانان و جوانان معتاد قمار آنلاين

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين کرده‌اند؟

در وانفساي تحريم و مشکلات اقتصادي چطور گردش مالي سايت‌هاي قمار در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد؟

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط‌بندي و ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پرداختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجيب و پيچيده‌شان. چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط‌بندي سر زديم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود که هيچ از کل کل کردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل کار و زندگي اش را رها کرده بود و با هيجان و اضطراب عجيبي مسابقات فوتبال ليگ‌هاي اروپايي را تماشا مي‌کرد. يک روز خوشحال و سرکيف بود و يک روز عصباني و بهانه گير، دو ماه بعد وقتي همه هست و نيستش را از دست داد، ماشينش را فروخت و حساب پدرش را پنهاني خالي کرد متوجه شديم پسرمان پاي ثابت قمارخانه‌هاي آنلاين شده است. ??? ميليون تومان در قمار آنلاين از دست رفت و دستمان به جايي بند نبود. ”

اين روايت، مشتي است نمونه خروار از آنچه اين روز‌ها سايت‌هاي پيش بيني و شرط بندي فوتبال يا به عبارتي دقيق‌تر قمارخانه‌هاي آنلاين به روز جوانان ايراني مي‌آورد. در اين سايت‌هاي فارسي زبان، بازار شرط بندي آنلاين با انواع و اقسام آپشن‌ها براي شرکت کننده‌ها داغ داغ است، داستان از پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال شروع مي‌شود و به قمار‌هاي سنگين ختم مي‌شود. اولين سايت‌هاي شرط بندي فارسي زبان از اوايل دهه ?? در ترکيه پا گرفت.

سرور‌هاي اين سايت‌ها در خارج از ايران اداره مي‌شود و در دو سال گذشته با فعاليت متمرکزتري کار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلي آن‌ها براي تبليغ، اينستاگرام است. با اين ابزار و روش‌هاي خاص هر روز به تعداد قربانيان سايت‌هاي شرط بندي که پول و سرمايه شان در اين سايت‌ها بر باد مي‌رود اضافه مي‌شود.

قربانيان مالي سايت‌هاي شرط بندي نه راه پس دارند و نه راه پيش. شکايت شان را به مراجع قانوني نمي‌برند چرا که به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامي، شرط بندي و قمار جرم بوده و گردانندگان سايت‌هاي قمار و کاربران مجرم شناخته مي‌شوند. خلاصه اش اين مي‌شود که خودکرده را تدبير نيست.

ادرس يکي از اين سايت ها: https://betsforward.com/

پاي اينستاگرام در ميان است

اما ماجرا از کجا آب مي‌خورد؟ سايت‌هاي شرط بندي با چه حربه‌هايي اينطور به کارشان رونق داده اند و بسياري از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار کرده اند؟ در اين وانفساي تحريم و رکود و مشکلات اقتصادي که گريبانگير مردم شده، چطور گردش مالي سايت‌هاي شرط بندي و کازينو‌هاي آنلاين در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحريم‌هاي ارزي ميليارد‌ها تومان سرمايه ايراني از کشور خارج مي‌شود و جيب گردانندگان سايت‌هاي قمار در آن سوي آب‌ها را پرپول مي‌کند.

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط بندي و روشن کردن ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پراختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت پرده عجيب و پيچيده شان. همين اول راه بگوييم که “الف” کار قمارخانه‌هاي آنلاين، اينستاگرام است. اگر همين حالا اينستاگرام را از گردانندگان اين سايت‌ها بگيري هيچ حرفي براي گفتن ندارند.

چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده اينفلوئنسر‌هاي اينستا يا همان شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط بندي سر زديم. شواهد نشان مي‌دهد همه پنل‌هاي شرط بندي متعلق به فردي ملقب به «مونتيگو» است. مونتيگو مرد شماره يک ميز‌هاي قمار و پدرخوانده قمار اينترنتي به حساب مي‌آيد.

 

 

برچسب ها: ,نوجوانان,و,جوانان,,معتاد,قمار,آنلاین,,,,,,
[ شنبه 4 بهمن 1399 ] [ 20:12 ] [ kavoosifar ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد