پینات دم دار رادیو پک (کوچک متوسط بزرگ)

  • کتان 100% طبیعی و تصفیه شده نرم،فشرده و باریک با قابلیت جذب بالا
  • مواد کنترل کننده خونریزی با قابلیت انعطاف و غیر حساسیت زا. بدون ایجاد چسبندگی

   موارد استفاده

  •  برای کنترل خونریزی در اعمال جراحی مغزو اعصاب، ارتوپدی، عروق و میکروسرجری

قابل استفاده

  • به سایز های دیگر بریده نشود
  •  مواد یکبار مصرف،مجدد استریل نشود
  • با نشانگر رادیو گرافی
  • استریل به وسیله اتیلن اکساید

 
هشدار

  • در جای خشک نگهداری شود
  • فقط یکبار مصرف
  • زمانیکه بسته بندی باز و یا خراب شده استفاده نگردد

برای توضیحات بیشتر و خرید بر روی عنوان زیر  کلیک کنید

پینات دم دار رادیو پک (کوچک متوسط بزرگ)

کانال تلگرام  @ostomyshop

 

برچسب ها: پینات,دم,دار,رادیو,پک,(کوچک,متوسط,بزرگ),استومی.خرید استومی.پانسمان زخم .خمیر محافظ.کلوپلاست .کلستومی,
[ شنبه 24 شهريور 1397 ] [ 23:08 ] [ kavoosifar ]
[ ]

ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

مرکز دانلود فایل نگارا | ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

  • مرکز دانلود فایل نگارا | ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    (مطالعه موردی:شرکت های بیمه فعال در بورس اوراق بهادار)

    هدف از این پژوهشارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    چکیده 

    فعالان بازار سرمایه و ذینفعان شرکت های عرضه کننده سهام به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن شرکت های مشابه را مقایسه نمایند و بر این اساس و با در نظر گرفتن هدف از سرمایه گذاری سهام مورد نظر را انتخاب نمایند. بنابراین طراحی مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت های بیمه به عنوان یکی از صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران هدف اصلی این تحقیق بوده است.

    در این پژوهش جهت ارائه مدل ارزیابی مالی شرکت های بیمه حاضر در بورس با استفاده از روش دلفی و مدل AHP گروهی و با نظر سنجی از پانزده خبره مالی و نظارتی صنعت بیمه عوامل اصلی و زیر فاکتور های مدل شناسایی و اولویت بندی گردیده است. سپس با استفاده از مدل بدست آمده و اطلاعات شرکت های بیمه حاضر در بورس که از طریق اسناد و مدارک معتبر و رسمی جمع آوری گردیده، این شرکت ها رتبه بندی گردیده اند. در نتیجه تحقیق عوامل اصلی مدل به ترتیب اولویت شامل عوامل مبتنی بر فعالیت بیمه گری با وزن 706/0 ، عوامل مبتنی بر بازار بورس با وزن 164/0 و عوامل مبتنی بر حسابداری با وزن 130/0 می باشند که در هر دسته زیر فاکتورهایی جهت محاسبه نمره کل شرکت شناسایی گردیده است. در نهایت پنج شرکت حاضر در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدل حاضر و با محاسبه شاخص های مالی، بیمه ای و بازار سرمایه رتبه بندی گردیده اند. 

    واژگان کلیدی:

    رتبه بندی

    ارزیابی عملکرد

    شرکت بیمه

    تحلیل سلسله مراتبی

     مقدمه

    در دنیای رقابتی امروز تنها سازمان‌ها و شرکت‌هایی می‌توانند به رقابت و ایجاد سودآوری بپردازند که توجه ویژه‌ای به برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد خود نسبت به رقبا داشته باشند. از آنجایی که بقای سازمان ها جز از طریق استفاده بهینه از منابع و امکانات میسر نیست، بارزترین مشخصه هر سازمان پویا و بالنده ارزیابی و نقد موثر فعالیت ها و اقدامات انجام شده در گذر زمان است، چه آنکه تنها در سایه چنین رویکردی است که تصمیم گیری مبتنی بر اطلاعات، و حرکت از روزمره گی و برنامه روزی به برنامه ریزی نظام دار میسر می گردد. این امر در سازمان هایی نظیر بیمه ها بسیار ملموس‌تر است زیرا فروش خدمات به مراتب مشکل‌تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح‌ترین دلیل این امر، قابل‌رؤیت بودن کالاهاست درحالی‌که خرید خدمت به طور کلی دارای ماهیت دیگری است.

    برخی از محققین معتقدند که یک ابزار ارزیابی عملکرد مناسب باید قادر باشد تا دامنه ی وسیعی از معیار های عملکرد را شامل شود، برخی دیگر نیز به این نکته اشاره می کنند که ابزارهای ارزیابی عملکرد باید امکان انجام ارزیابی های مقایسه ای را برای سازمان ها فراهم نماید. بنابراین واضح است که سهامداران، مدیران، سرمایه گذاران و سایر ذینفعان در این وضعیت به مدل و ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن موقعیت شرکت را نسبت به رقبا و محیط تشخیص داده و تمهیدات لازم را بیندیشند. 

    دراین تحقیق شاخص ها و زیر شاخص های اندازه‌گیری عملكرد مالی در شرکت های بیمه فعال در بورس اوراق بهادار تهران، اهمیت و وزن هر یک از شاخص ها و زیر شاخص ها با استفاده از روش های تصمیم گیری در مدیرت تعیین می گردد و در نهایت به رتبه بندی شرکت های بیمه فعال در بورس پرداخته می شود. 

     بیان مسئله

    در فضای رقابتی حاضر که از ویژگی های مهم آن محدودیت منابع است، مدیریت و ارزیابی عملکرد،  نقش به سزایی در موفقیت سازمان دارد (آمدو و دیگران ، 2012). واضح است که مدیران در این وضعیت به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن موقعیت خود را نسبت به رقبا و محیط تشخیص داده و تمهیدات لازم را در جهت رسیدن به اهداف بعدی فراهم نمایند.

    تجربه جهانی حاکی از آن است که صنعت بیمه به مثابه جزیی از صنعت مالی،باید رابطه‌ متقابل صحیحی با مجموعه بازار سرمایه داشته باشد.این رابطه،در عصر جهانی شدن،به‌ دو شکل تبلور می‌یابد: از یک سو،توسعه کسب‌وکار بیمه به بازار سرمایه مستحکم نیازمند است؛و از دیگرسو،رشد بازار سرمایه خود مبتنی بر مشارکت فعال وجوه بیمه در این بازار است ( عبده تبریزی، 1380) .

    یکی از راهكارهای گسترش ارتباط صنعت بیمه با بازارهای مالی، خصوصی سازی و واگذاری شركت های بیمه از طریق بازار بورس از بخش دولتی به بخش خصوصی است. به روشهای مختلفی می توان شركت های دولتی بیمه را به بخش های غیر دولتی واگذار كرد. سه روش فروش دارایی های، عرضه سهام به عموم و صدور و توزیع كوپن، مرسوم ترین روشهای خصوصی سازی هستند. در روش عرضه ی سهام به عموم، سهام در بازارهای مالی ( بورس اوراق بهادار) به صورت آزاد و بدون قید و شرط به بخش خصوصی عرضه می شود. این روش به دلیل هزینه كم و رعایت مكانیزم بازار، مطلوب بسیاری از كشورها بوده است(مهدوی، سیفلو، 1389). در حال حاضر برخی از شرکت های بیمه از جمله دانا، آسیا، ملت و … در بورس اوراق بهادار تهران هستند. باتوجه به اینکه شرکت های بیمه به خریداری ریسک مبادرت می ورزند، در صورت های مالی این شرکت ها موارد ویژه ای از قبیل ذخایر فنی وجود دارد. عدم نظارت صحیح و آکچوئری مناسب می تواند شرکت را در بلند مدت با مشکل مواجه سازد و این موضوع در صورت های مالی منعکس نمی شود.

    فهرست مطالب

    چکیده 1

    فصل اول: کلیات تحقیق

    ۱-1- مقدمه 3

    ۱-2-بیان مساله 3

    ۱-3- اهداف تحقیق 5

    ۱-4- اهمیت موضوع تحقیق 5

    ۱-5- سوالات تحقیق 6

    ۱-6- جامعه و نمونه آماری 6

    ۱-7- روش انتخاب نمونه آماری 6

    ۱-8- تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه‌های کلیدی 7

    ۱-9- طرح پژوهش و روش های تجزیه و تحلیل داده ها 8

    ۱-10- قلمرو تحقیق 8

    ۱-10-۱- قلمرو موضوعی تحقیق 8

    ۱-10-۲- قلمرو مکانی تحقیق 8

    ۱-10-۳- قلمرو زمانی تحقیق 8

    ۱-11- خلاصه فصل 9

    فصل  دوم : مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق

    فصل  دوم – بخش اول  10

    2-1- پیشینه نظری  11

    2-1-1- مقدمه  11

    2-1-2- صنعت بیمه  11

    2-1-3- ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد 13

    2-1-4- ارزیابی عملکرد 14

    2-1-5- رویکردهای ارزیابی عملکرد سازمان 14

    2-1-6- ویژگی های  نظام ارزیابی عملكرد سازمانی کارآمد   15

    2-1-7- ارزیابی عملکرد مالی چند معیاره 15

    2-1-8- معیارهای ارزیابی عملکرد مالی 17

    2-1-9- عملکرد مبتنی بر حسابداری 17

    2-1-10- مدل «سینك و تاتِل» 18

    2-1-11- ماتریس عملكرد 20

    2-1-12- مدل تحلیل ذی نفعان 20

    2-1-13- ساختار و چارچوب مدل تعالی سازمانی 22

    2-1-14- فرآیندتحلیل سلسله مراتبی (مدل AHP) 25

    بخش دوم-سابقه تحقیقات مشابه 31

    ۲-۲-۱- مقدمه 32

    ۲-۲-۲- مروری بر سابقه تحقیقات مشابه داخلی 32

    ۲-۲-3- مروری بر سابقه تحقیقات مشابه خارجی 35

    فصل سوم: روش اجرای تحقیق

    3-1- مقدمه 41

    3-2- نوع شناسی پژوهش 42

    3-3- انتخاب خبره 43

    3-4- ابزار جمع آوری اطلاعات 43

    3-5- روایی و پایایی پرسشنامه 45

    3-6- معرفی مدل و مراحل تحقیق 46

    3-7- روش گردآوری داده ها 47

    3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 48

    3-9- معرفی نرم افزار 50

    3-10- خلاصه فصل 50

    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل

    4-1- مقدمه 53

    4-2- مشخصات خبرگان 53

    4-2-1- مطالعه توصیفی نمونه آماری متغیر جنسیت 54

    4-2-2- مطالعه توصیفی نمونه آماری متغیر سن 55

    4-2-3- مطالعه توصیفی نمونه آماری متغیر سطح تحصیلات 55

    4-2-4- مطالعه توصیفی نمونه آماری متغیر تجربه کاری 56

    4-3- یافته ها 57

    4-3-1- سؤال اصلی: عوامل اصلی و فرعی مؤثر بر ارزیابی 57

    4-3-2- سؤال اول فرعی: اولویت بندی عوامل اصلی و فرعی مؤثر بر ارزیابی 62

    4-3-3- سؤال دوم فرعی: رتبه بندی شرکت های بیمه 68

    فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

    5-1- مقدمه 76

    5-2- یافته های تحقیق 77

    5-3- بحث و مقایسه 78

    5-4- پیشنهادات تحقیق 79

    منابع و ماخذ: 80

    پیوست اول 86

    پیوست دوم 92

    پیوست سوم: محاسبات و خروجی نرم افزار 98

    چکیده انگلیسی 110

    فهرست جداول

     (2-1) شاخص ناسازگاری تصادفی 30

     (2-2) مقیاس AHP 30

     (2-3) سابقه تحقیقات مشابه داخلی 35

     (2-4) سابقه تحقیقات مشابه خارجی 39

     (3-1) نمونه جدول پرسشنامه  (شماره یک) 44

     (3-2) نمونه پرسشنامه مقایسات زوجی (شماره دو) 45

     ( 4-1)توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب جنسیت 54

     (4-2) توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب سن 55

     (4-3) توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب تحصیلات 55

     (4-4) توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب تجربه کاری 55

     (4-5)  نتایج حاصل از لحاظ شدن عوامل اصلی 59

     (4-6)  نتایج حاصل از لحاظ شدن عوامل 59

     (4-7)  ماتریس مقایسات زوجی عوامل اصلی 63

     (4-8)  خروجی ماتریس مقایسات زوجی عوامل اصلی 63

     (4-9)  ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر حسابداری 64

     (4-10)  خروجی ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر حسابداری 64

     (4-11)  ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر فعالیت بازار بورس 65

     (4-12)  خروجی ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر بازار بورس 65

     (4-13)  ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر بیمه گری 67

     (4-14) خروجی ماتریس مقایسات زوجی عوامل مبتنی بر بیمه گری 67

     (4-15)  خروجی کلی ماتریس مقایسات زوجی زیر فاکتور ها  68

     (4-16) محاسبه میزان زیر معیار های شرکت های بیمه ای 69

     (4-17) میزان نرمالیزه شده زیر معیار های شرکت های بیمه ای 71

     (4- 18) محاسبه نمره شرکت های بیمه ای 74

     (4- 19) رتبه بندی شرکت های بیمه  74

    فهرست نمودار ها و اشکال

    ۱-:1 مسئله تحقیق 4

    2-1: هفت شاخص عملکرد 19

    2-2: مدل تحلیل ذی نفعان 22

    2-3: مفاهیم مدیریت کیفیت جامع و مدل تعالی سازمانی 23

    2-4: ساختار و چارچوب مدل تعالی سازمانی 25

    2-5: درخت سلسله مراتبی تصمیم 28

    2-6 : مدل سلسله مراتبی یالکین وهمکاران برای ارزیابی عملکرد مالی 38

    3-1: مراحل تحقیق 49

    4-1: نمودار  ترکیب جنسیت نمونه آماری 54

    4-2: نمودار دایره ای ترکیب سنی نمونه آماری 55

    4-3: میله ای ترکیب تحصیلی نمونه آماری 56

    4-4: چهارچوب مفهومی 58

    4-5: عوامل مدل ارزیابی عملکرد 61

    فهرست شکل ها

    شکل (۱-۱): مدل کانو (لی و وانگ،۴۴۸۰،۲۰۰۹) 6

    شکل ۱-۲: مسئله تحقیق 7

    شکل ۲-۱- فرآیند سنجش رضایت مشتری 31

    شکل ۲-۲- مزایای رضایت مشتری و کیفیت خدمات 33

    شکل 3-1: فرآیند تحقیق 70

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: ارزیابی,مالی,شرکت,ها,و,ارائه,الگوی,مطلوب,برای,آنها,
[ پنجشنبه 22 شهريور 1397 ] [ 0:30 ] [ kavoosifar ]
[ ]

خبرنامه ایران


 

دانلود رايگان
معرفي کامل سازمان امور مالياتي
تحقيق نگاهي به اشعار فروغ فرخزاد براساس آرکي تايپ
رپورتاژاگهي چيست
ترموود بهترين گزينه در طراحي دکوراسيون داخلي
دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو بابک مافي
پرنده شيشه اي دست ساز
نقش کاغذ ديواري در فنگ شويي و زيبايي محيط کار
رامن | طرز تهيه رامن يا CHICKEN YAKISOBA
2 ميليون تومان در ماه به صورت 100% تضميني ( کار مي کنيم فريلنسر )
پاورپوينت آشنايي با معماري مسجد رحيم خان اصفهان
پاسخنامه کليدي سوالات رياضي و فيزيک کنکور سراسري رياضي 97
لوازم ارايش عمده
بک لينک رايگان
سرور مجازي
اموزش فيزيک يازدهم
اموزش فيزيک يازدهم
پاورپوينت مفاهيم فازي چراغ راهنمايي
ضرورت هاي حقوقي و اجتماعي ثبت نکاح و طلاق و ضمانت هاي اجراي مدني آن
پاورپوينت تحليل برج قابوس (معماري اسلامي)
پاورپوينت پيچ و مهره و گل ميخ ؛ نکات کاربردي پيرامون آن
رپورتاژاگهي چيست و مزيت ان
رپورتاژاگهي چيست
کاربرد کاغذ ديواري در صنعت ترموود
رنگ شناسي در انتخاب بهترين طرح کاغذ ديواري
دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو بابک مافي
ترموود بهترين گزينه در طراحي دکوراسيون داخلي
ترموود بهترين گزينه در طراحي دکوراسيون داخلي
عکس هاي سلنا گومز
2 ميليون تومان در ماه به صورت 100% تضميني ( کار مي کنيم فريلنسر )
اموزش فيزيک
پاورپوينت مديريت منابع انساني و چرخة حقوق و دستمزد
مشاوره منابع و روشهاي مطالعه ويژه کنکور تجربي 98
رپورتاژاگهي چيست و مزيت ان
رنگ شناسي در انتخاب بهترين طرح کاغذ ديواري
باز خوندم بابک مافي
پرنده شيشه اي دست ساز هنر ايراني
آلاچيق چوبي ترموود طبيعي ترين المان
ترلان پروانه | بيوگرافي ترلان پروانه بازيگر و مدل ايراني
2 ميليون تومان در ماه به صورت 100% تضميني
پاورپوينت آشنايي با معماري خانه بروجردي هاي کاشان
نمونه سوالات مبحث ژنتيک در زيست شناسي
لوازم ارايش عمده با کيفيت
خريد بک لينک
سرور مجازي با کيفيت


 

 

برچسب ها: خبرنامه,ایران,
[ سه شنبه 20 شهريور 1397 ] [ 9:42 ] [ kavoosifar ]
[ ]

فایل لایه باز برچسب گلاب (لیبل گلاب)، برچسب عرقیات گیاهی psd

مرجع فایلهای آموزشی | فایل لایه باز برچسب گلاب (لیبل گلاب)، برچسب عرقیات گیاهی psd

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: فایل,لایه,باز,برچسب,گلاب,(لیبل,گلاب)،,برچسب,عرقیات,گیاهی,psd,
[ چهارشنبه 14 شهريور 1397 ] [ 8:42 ] [ kavoosifar ]
[ ]

مقاوم ترین نمای ساختمان با ترمووود

امروزه طراحان وسازندگان مدرن ساختمانی ترجیح می دهند با توجه مدرنیته شدن مصالح ولوازم از اکسسوری های نوین در طراحی و دکوراسیون داخلی و فضای خارجی ساختمان استفاده کنند دیزاین داخل منزل و اتاق ها از کاغذ دیواری های مدرن ،پارکت لمینت و ... استفاده کنند و همچنین از چوب ترمو به دلیل زیبایی، مقاومت  و قیمت چوب ترموود و سبک شدن سازه از نظر وزنی به کار می رود و بیشتر در نمای ساختمان ، فضاهای خارجی ساختمان  مانند روف گاردن و آلاچیق های و محوطه بیرونی ساختمان از چوب ترموود استفاده کنند  

 

نصب چوب ترمو

صنعتی که بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد دکوراسیون و طراحی داخلی و بیرونی منزل می باشد . متریال های زیادی وجود دارند که در کنار یکدیگر به این صنعت معنا می بخشند اما دو مورد از مهم ترین آنها  کاغذ دیواری به عنوان دیوار پوش و ترموودبه عنوان ابزاری برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد که به نسبت هزینه آنها قیمت ترموود بسیار ناچیز است.

خرید کاغذ دیواری

 خرید کاغذ دیواری جدید

طرح و رنگ  کاغذ دیواری بهتر است با طرح و رنگ کفپوش و سایر وسایل موجود در منزل شما مطابقت داشته باشد تا طراحی داخلی منزل شما بی نظیر و جذاب تر به نظر برسد همچنین علاوه بر رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل باید به سبک طراحی دکوراسیون منزل نیز برای انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری توجه کنید. کاغذ دیواری های طرح دار و زرق و برق دار برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی انتخاب ایده آل و مناسبی هستند و کاغذ دیواری جدید ساده و شیک برای دکوراسیون ها با سبک های مدرن و امروزی می توانند انتخاب مناسبی باشند

 طراحی داخلی منزل با کاغذ دیواری مدرن 

  یکی از گزینه های طراحان داخلی برای تغییر فضای داخلی منزل تعویض کاغذ دیواری منزل و نصب کاغذ دیواری مدرن با توجه به رنگ لوازم و مبلمان و متراژ منزل می باشد . برای تهیه ی انواع کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری قابل شست و شو، کاغذ دیواری تصویری، نصب کاغذ دیواری، بهتر است اطلاعات لازم را کسب کنید 

نصب کاغذ دیوار


کاغذ دیواری پذیرایی بهتر است متناسب با دکوراسیون منزل و با توجه به سلیقه شما انتخاب شود. در زمان انتخاب رنگ و مدل کاغذ دیواری به رنگ وسایل منزل که قرار نیست تا سال ها عوض شود توجه فراوان کنید. همچنین سبک دکوراسیون پذیرایی نیز در انتخاب طرح و رنگ کاغذ های دیواری بسیار موثر است. پرده، مبلمان و فرش ها عناصر اصلی هر خانه ای هستند که باید از نظر رنگ و سبک با یکدیگر هارمونی داشته باشند. برای خانه هایی با طراحی داخلی مدرن بهتر است از کاغذ دیواری هایی ساده یا با طرح های هندسی استفاده شود. در تیراژه هارمونی می توانید آلبوم های مختلفی از انواع کاغذ دیواری مدرن را مشاهده و انتخاب کنید. 

کاغذ دیواری 

دیوار ها و کف در دکوراسیون داخلی منزل جز دو رکن اساسی هستند و استفاده از متریال های ماندگار و زیبا در این دو بخش بسیار حائز اهمیت است ، کاغذ دیواری طرح جدید و شیک می تواند زیبایی دیوارهای خانه ی شما را دو چندان کند . چنانچه در منزل خود دیواری بزرگ دارید و ابعاد خانه  ی شما به اندازه ی کافی وسیع است می توانید از کاغذ دیواری سه بعدی نیز استفاده کنید . همچنین اتاق خواب نیز یکی از بخش های مهم خانه است بنابراین در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب  نیز توجه فراوان کنید .

 

بهترین طرح های کاغذ دیواری سه بعدی 

از جمله جدیدترین ایده ها در طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی است . این نوع از کاغذ های دیواری بسیار خاص بوده و می تواند زیبایی منحصر به فردی را برای خانه های شما به ارمغان آورد. 
کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های مختلفی همچون منظره، تصاویر کارتونی، اشکال هندسی، بناهای تاریخی و معروف و ... در بازار موجود می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی همانند کاغذ دیواری تصویری است با این تفاوت که در کاغذ دیواری سه بعدی دارای تصاویر طبیعی تری است و به سبب سه بعدی بودنش باعث ایجاد فضای طبیعی تری می شود. کاغذ دیواری سه بعدی برخلاف انواع دیگر به صورتی رولی فروخته نمی شود. ابعاد آنها یا به صورت استاندارد بوده و یا اینکه به صورت سفارشی تولید می شود. تصاویری که برای چاپ در این نوع کاغذ دیواری استفاده می شود باید تصاویری با وضوح بالا باشد . 

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن در منزل یکی از مهم ترین بخش ها و زیبایی آن بیشتر مورد توجه افراد و طراحان داخلی است. از این رو افراد معمولا سعی می کنند خاص ترین، گران ترین و زیباترین اکسسوری ها در اتاق نشیمن قرار دهند. کاغذ دیواری سه بعدی گزینه ای بسیار مناسب برای طراحی این بخش از خانه می باشد. در زیر می توانید نمونه هایی بسیار زیبا از کاغذ دیواری سه بعدی را ببینید. 

Wall paper price

طرح کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی به انواعى از کاغذ دیواری گفته مى شود که طرح هایی بصورت تصاویر سه بعدی روی آنها ایجاد شده است و ایجاد نماهای نزدیک تر به واقعیت را نسبت به کاغذ دیواری پوستری مى نماید. این محصول که مدت زمان زیادی نیست مهمان ما در دنیای دکوراسیون داخلى شده است، به خوبى توانست جای خود را بین مردم باز کند. سرعت تقاضاى این محصول رشد عجیبى داشته که اگر کمى دقت کنیم متوجه مى شویم که چندان هم دور از دهن نیست. ایجاد و خلق تصاویر بى بدیل و زیبایى وصف نا پذیر این طرح ها  هر ببیننده ای را به تحسین وا مى دارد. بسیارى از دیزاینر ها و طراح هان صنعت دکوراسیون داخلى با استفاده از این کاغذ دیواری ها در کنار طراح های مدرن قرن جدید فضاهای منحصر بفردی خلق مى کنند.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

ویژگی های کاغذ دیواری

پیشرفت در تکنولوژى های رایانه ای مثل گرافیک و طراحى سبب شده طرح های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی متناسب با سلیقه هر کسى در هر جایى هر روز تولید شوند. همگامى این پیشرفت ها بصورت هم افزایى و پیشرفت موازی علوم همگى دست به دست داده تا ما هروز با نمایش یک محصول جدید در همه حوزه ها و بالاخص دکوراسیون داخلى سورپرایز شده و محیط خود را با آن تطبیق دهیم.کاین نوع از کاغذ دیواری های  گامى جدید در صنعت دکوراسیون داخلى و یک نقطه عطف در دیزاین منازل شما مى باشد.

 
  کاربرد چوب ترموود در طراحی داخلی منزل 

طراحی دکوراسیون داخلی

 یکی از اساسی ترین و بارزترین ویژگی های ترموود زیبایی ظاهری و رنگ منحصر به فرد آن می باشد که هارمونی بسیار زیبایی با دیگر لوازم و اجزای ساختمان مانند سنگ و آجر و کامپوزیت ایجاد می کند 
چوب ترمو مقاومت بسیار بالایی دربرابرعوامل محیطی و آب دارد که استفاده از چوب ترمو را در محیط های مختلف ماند استخر و سونا را امکان پذیر می کنند همچنین چوب ترمو وود حس گرمای طبیعت و طراوت و عطر درختان کاج را تداعی می کند 
ترموودها مقاومت بالایی در مقابل پوسیدگی و قارچ و میکروارگانیسم ها و حشرات دارند
فرایند فرآوری تبدیل چوب  خام از درختان کاج و زبان گنجشکی به ترموود باعث می شود که اصطحکام چوب ها افزایش یابند و در طی زمان تغییر حالت ندهند رنگ چوب زمانی که تحت فرآوری ترمووود قرار می گیرد تیره تر خواهد شد و استحکام و دوام آن در مقابل رطوبت افزایش می یابد. تحت تاثیر این فرآوری خاصیت عایق پذیری حرارتی چوب افزایش می یابد و بنابراین گزینه ی بسیار مناسبی برای کاربرد در ساختمان خواهد گردید. اگر تحت فرآوری ترموود چوب در برابر حرارتی مناسب و استاندارد قرار بگیرد به طور قطعی در برابر پوسیدگی مقاوم خواهد شد.
فرایند فرآوری ترمو باعث مقاوم شدن الوارهای چوب و خارج شدن صمغ و رزین آن ها می گردد. درنتیجه محصول ترمووود که چوبی مقاوم تر در برابر حرارت، رطوبت، حشرات، تابخوردگی و پوسیدگی است را به بازار عرضه می کند که نحوه و کیفیت اجرای این پروسه ها بر قیمت چوب ترمو به صورت مستقیم تاثیرگذار است . دامنۀ وسیع کاربرد چوب ترمو باعث می شود که این محصول به عنوان یکی از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی برای طراحان و معماران در تمام دنیا باشد چوب ترمووود قابلیت انطباق با انواع سبک های معماری سنتی و مدرن را داراست.


چوب ترمو به دلیل عمر طولانی که در مقایسه با سایر چوب ها دارد از قیمت بالاتری به نسبت چوب های ساختمانی برخوردار است که می تواند در انواع محیط ها و آب و هواها دوام بیاورد. عمر مفید بیشتر الوارهای چوب پنج سال تخمین زده می شود. سازندگان ترمووود عمر سی و پنج سالۀ این محصول را مطرح کرده اند، که در مقایسه با عمر چوب خام واقعاً شگفت انگیز است

کاربردهای ترموود

چوب ترمو عمدتا از جنگلهای دارای مجوز و گواهی کیفیت در اروپا تولید می شود. با استفاده از مکانیزم حرارتی ترمو، بدون استفاده از مواد شیمیایی و صرفا با اتکا بر گرما چوب ترمو در برابر نفوذ قارچ و کپک محافظت شده و نسبت به چوب معمولی دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود. در نتیجه نفوذ حرارت به سطوح چوبی، باعث تغییر رنگ در سطوح داخلی چوب خواهد شد که این به نوبه خود به زیبائی نمای چوب ترمووود خواهد افزود
چوب از جمله مصالحی است که به طور طبیعی از عهد باستان در زیباسازی و طراحی در داخل ساختمان و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گرفته بافت لطیف رنگ زیبا و بوی مطبوع چوب و در دسترس بودن آن از جمله مواردی بود که چوب را یکی از مصالح محبوب در زمینه ی ساخت و زیباسازی ساختمان ها قرار داد،از الوارهای تراش خورده ی انواع درخت ها در ساخت سقف و شیروانی ها ،دیوار،کف و پله و تزیین دیوارها استفاده می شد .
این شرایط جدید همراه با رنگ فوق العاده قهوه ای رنگ که به الوارهای چوب می داد باعث  شد معماران و آرشیتکت ها  به راحتی بتوانند ترموود را که بیشتر آن از الوار چوب های درختان کاج  وراش بود در دیزاین و طراحی ساختمان ها چه در نمای خارجی و چه داخلی مورد استفاده قرار بدهند.حتی مکان هایی  که در گذشته به علت جذب آب چوب کمتر می توانستند در آن جا از چوب استفاده کنند مثل استخر و سرویس های بهداشتی.
امروزه به یمن این فناوری ترموود جزء محبوب تریت و  متریال ها در دیزاین و نماسازی ساختمان ها محسوب می شوند و در بیشتر کشورها  به سمت طبیعی بودن و القاء احساس خوشایند به مصرف کننده طرفداران بسیاری دارد.

تاریخچه چوب ترمو

از قرن های گذشته برای افزایش مقاومت  و جلوگیری از پوسیدگی برای استفاده از چوب ترمو در فضاهای خارجی از تکنیک سوزاندن سطح چوب با آتش استفاده می کردن . تهیه و فرآوری چوب ترموود به صورت علمی توسط استام و هانسن در دهه 30 میلادی در آلمان و در دهه 40 میلادی توسط وات در آمریکا مورد بررسی قرار گرفت .

در دهه 50 میلادی رونکل و باوندام تکمیل کننده تحقیقات هانسن در آلمان شدند و تحقیقات در زمینه را ادامه دادند چندین سال بعد در دهه 90 بررسی هایی در فنلاند، فرانسه، و هلند صورت گرفت. اما مهمترین و کاملترین تحقیقات از سوی موسسه VIT در فنلاد صورت گرفته است.

مهم ترین کاربرد ترمو وود

از مهمترین ویژگی های چوب ترمو وجود تنوع با 168 گونه چوب می باشد که با توجه به ضخامت و میزان مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند سرما، بارندگی، رطوبت،حشرات و نور افتاب در فضاهای خارجی در نمای ساختمان ، کف محوطه های باز و استخر ، آلاچیق ها و سونا کلبه و ... به کار گرفته می شوند

چوب نمای ساختمان

شرایط نصب چوب ترمو وود

برای نصب چوب ترمو نیاز به زیرسازی فلزی یا چوبی با اتصالات پیچ یا میخ ضد زنگ که با مصالح ساختمانی یک فاصله استاندارد داشته باشد تا هوا د راطراف چوب ترمو گردش داشته باشد در زمان نصب چوب ترمو وود رعایت فاصله استاندارد چوب از مصالح ساختمان در نما 70 تا 80 سانتی متر می باشد 50 تا 60 سانتی متر برای دکینگ ضروری است

افزایش مقاومت ترموود در مقابل پوسیدگی

رطوبت موجود در هوا موجب تولید و رشد قارچ ها در چوب می شوند و همچنین پوشش های سطحی چوب از جذب رطوبت توسط چوب جلوگیری و میزان مقاومت چوب ترمو را در مقابل پوسیدگی افزایش می دهد  همین امر باعث می شود که رشد قارچ ها دشوار شود

هوا مملو از قارچ های تک سلولی هستند که باعث ایجاد پوسیدگی و خوردگی در چوب می شود .قارچ های موجود در هوا بسیار ریز می باشند و تنها با میکروسکوپ قابل مشاهده هستند. جریان هوا این قارچ را در فضا پخش می کند زمانی که این قارچ ها روی چوب خیس می نشینند موجب شکل گرفتن زنجیره های از قارچ ها می شوند . رطوبت هوا، دما، میزان گرد و غبار، و مقدار اسیدی بودن سطح چوب همگی در میزان تولید و مثل این نوع قارچ نقش آفرینی می کنند

بهترین شرایط برای رشد قارچ زمانی است که رطوبت هوا بالای 95% و دمای هوا بین 20 الی 30 درجه سانتی گراد است.

آسیب های قارچ، کپک و جلبک بر چوب ترمو
مشکلات و اسیب هایی که کپک ها و جلبک ها بر چوب ترمو وارد می کنند بر میزان مقاومت و استحکام چوب ترموود آسیبی وارد نمی کنند و تنها از نظر ظاهری نامطلوب می باشد و باعث ایجاد لک می کنند و رنگ و ترمیم چوب ترمو وود را با مشکل مواجه می کنند .

یکی از رایج ترین کپک ها ، کپک مشکی است که به راحتی قابل مشاهده است بخصوص بر روی چوب درخت کاج که رنگ روشنی دارد این نوع کپک فقط از نظر بصری و ظاهری روی چوب تاثیر می گذارند قارچ ها و کپک ها خوراک خود را از زیستگاه خود بدست می آورند. خوراک اصلی آنها روی سطح چوب از قند ها و سایر مواد آلی موجود در چوب بدست می آید.

عملیات حرارتی ساختار چوب را تغییر می دهد و از این رو خوراک کمتری برای این قارچ ها فراهم است.

 

thermo

 

عوامل اصلی ماندگاری چوب ترمو

میزان رطوبت و گرما از عوامل اصلی برای رشد و بقای چوب می باشد . قارچ های چوب ترمو از دمای هوای بالاتر از 5 درجه آغاز می شود و هر چه میزان دما افزایش یابد تولید قارچ ها افزایش می یابد و رشد حداکثری قارچ ها در دمای 20 تا 25 درجه شکل می گیرد .و زمانی که میزان گرمای هوا به بالای 40 درجه برسد رشد قارچ ها کاملا متوقف می شود .حفره ها و ترک های موجود بر روی سطح چوب رطوبت را به خود جذب می کنند و گرد و غبار به داخل چوب به نفوذ می کند در نتیجه مکان مناسبی می شود برای رشد قارچ مکانی ایده آل می شود

مشکل کپک رنگ آبی بیشتر درچوب هایی به وجود می اید که رنگ نشده اند این نوع کپک نیز در چوب ترمو رشد می کند اما بر روی میزان مقاومت چوب را کاهش نمی دهد اگر بیماری رنگ آبی را از بین نرود قبل از رنگ زدن چوب ، قادر است زیر پوسته رنگ به رشد خود ادامه دهد استفاده از نورپردازی های مختلف مانند استفاده از لامپ اسرام در نمایندگی لامپ نور و کلا صنایع روشنایی و همچنین استفاده از متریال های هولوگرام دار می تواند در این پوشش کمک شایانی داشته باشد.

 

ماندگاری رنگ

اشعه ماوراء بنفش بسیار سریع روی رنگ چوبی که روی آن پرداخت صورت نگرفته تاثیر می گذارد و در طی چند هفته به چوب آسیب می رساند و باعث از هم گسیختگی بافت های لیگنین چوب ترمو می شود لیگنین ها مانند چسب بر روی سطح چوب قرار می گیرند و باعث حفط انسجام بافت چوب می شوند تابیدن مستمر نور خورشید انسجام سلول های چوب را نیز به مرور زمان از میان می برد در نتیجه سطح چوب  ترمو وود نرم تر می شود و رنگ چوب در طی یکسال از 1 تا 10 درصد خاکستری می شود

یکی از دلایل کوتاه شدن عمر چوب های ترمو تحت تاثیر قرار گرفتن از اشعه ماوراء بنفش است در صورتی که سطح چوب خاکستری شود سطح چوب دیگر مناسب پرداخت کردن نمی باشد قبل از پرداخت زدن سطح چوب باید توسط سمباده یا وسیله ای دیگر از بین برود در غیر صورت رنگ یا پوشش های عایق چوب به سطح آن نمی چسبند و عمر چوب کوتاه می شود که استفاده از متریال های با جنس فراوری بهتر به نسب قیمت ترمووود انتخاب بهتری خواهد بود.

چنانچه سطح چوب ترمووود پرداخت نشده باشد خیلی زود تغییر می کند. پوشش های حاوی رنگدانه به خوبی چوب ترمووود را از اثرات نور خورشید محافظت می کند.

برای چوب های کف فضای باز، پوشش هایی که یک لایه ضخیم روی سطح چوب ایجاد می کند مناسب نیست زیرا رفت و آمد و تغییرات در رطوبت هوا، به تدریج آن را پوسته پوسته می کند.

رنگ های مات بهترین نوع محافظ برای چوب های ترمووود هستند و هر چه رنگدانه موجود در چوب بیشتر باشد، پوشش چوب عمر طولانی تری خواهد داشت. تنها نقطه ضعف این نوع پوشش این است که بافت های طبیعی چوب را تا حدودی پنهان می کند. ضمنا ترمیم این نوع پوشش در سال های بعد کمی سخت است.

 

زمانبندی مناسب ترمیم چوب ترمو

 فواصل تعمیرات دوره ای چوب ترمو بستگی به نحوه و روش تهیه و تولید و به دستور العمل های سازنده پوشش بستگی دارد. ترمیم چوب می بایست به محض مشاهده اولین آثار هوازدگی یا سایر استرس های محیطی بر روی چوب انجام شود.

چوب ترمو وود

 

 افزایش  ماندگاری پوشش چوب ترمو

مورد مصرف چوب نما (نما، پارکت، کف پوش فضای باز و ...)
نوع پوشش به کار رفته
بعضی پوشش ها از ماندگاری بالاتری برخوردارند. تعمیرات دوره ای ممکن است هر چند ماه یا هر چند سال نیاز باشد.
ثبات ابعادی و جلوگیری از ترک خوردن
 زمانی که چوب های تازه و رنگ نشده خیس و مجدد خشک می شوند چوب ترک می خورد دلیل این ترک خوردن چوب اختلاف زیاد میان سطح چوب و رطوبت داخلی آن است ، سطح چوبی که خیس شده است خیلی زود تر از مغز آن خشک می شود. خشک شدن چوب باعث کوچک شدن آن می شود. به عبارت دیگر جداره بیرونی چوب که به سطح رویین نزدیک تر است تمایل به کوچک شدن دارد در صورتیکه مغز آن که هنوز رطوبت دارد ثابت مانده است. این تفاوت رفتاری بین سطح چوب و مغز آن موجب تنش شده و نهایتا ترک ایجاد می کند.

با پوشش سطحی  مناسب چوب ترمو که در نما و فضاهای خارجی مانند آلاچیق ها و روف گاردن ها و ...می توان درصد جذب رطوبت را کاهش داد و از بروز ترک خوردگی جلوگیری کرد.

ضمنا توصیه می شود که انتهای چوب هایی که برش خورده نیز حتما با استفاده از پوشش مناسب محافظت شود. برگرفته از Digital Land

IFrame


 

 

[ جمعه 9 شهريور 1397 ] [ 11:41 ] [ kavoosifar ]
[ ]

عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

  • عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    ماه مرداد کم کم رو بـه پایان اسـت و ب شهریورماه نزدیک می‌شویم، امروز مجموعه زیبایی از عکس نوشته ها و عکس پروفایل هاي مخصوص متولدین شهریور ماهی را جمع آوری کرده ایم. از خصوصیات شهریوری ها تا تبریک تولد متولدین شهریور، تمام عکسها و متن هاي مربوط بـه ماه ششم را دراین کالکشن خواهید دید، در ادامه با پارس ناز همراه بمانید.

    خصوصیات شهریوری ها

    نکته سنج ، خود‌کفا ، پرتوقع ، اهل همدردی ، چابک ، خیال پرداز ، زودرنج ، قاطع ، دوراندیش ، خیلی درس خوان ، دارای ذائقه‌ قوی ، دور از جر و بحث ، مورد حسد قرار می گیرد ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، گول زرق و برق را نمیخورد ، فرشته خو ، با انضباط و مستقل ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، کمک رسان ، چشم و گوش بسته ، کاردان و لایق ، وسواسی ، پرانرژی ، مبتکر.

    اهل اعتدال و میانه روی ، متکی بـه نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق کامپیوتر ، سرمایه دار ، کمال گر ، صبور و آرام ، روشنفکر و دانشمند ، قابل انعطاف ، اهل انتقاد ، بی ریا و بی تزویر ، حساس ، باهوش ، شاد و سرحال ، دقیق ، خجول ، بدپیله ، واقعا ساعی و کوشا ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود‌جو ، خوش هیکل و خوش‌تیپ ، عاشق سلامت خود ، خوش قلب ، وظیفه شناس ،خرده‌‌گیر و خورده بین.

    میتواند چنان تودار باشد کـه بنظر برسد کـه از برخورد با دیگران منع شده ولی آنگاه کـه بـه عشق واقعی خود دست پیدا کند ، دیگر این ویژگی وی را نخواهید دید. او بـه سهولت در عشق گول نمیخورد چون میداند در پی چیست. آن ها خواهان برخورداری از یک زندگی آرام و بدون ماجرا هستند ، از این رو دوست ندارند در کانون توجهات قرار بگیرند. برای چنین انسان فداکار و مهربان، تحمل سختی بسیار با ارزش اسـت.

    از آنجایی کـه آن ها از بـه هم ریختگی، بی نظمی و شلوغی بیزارند باید همیشه محل زندگی شان را تمیز و مرتب نگه دارید . هرگز بـه اجبار غذا و خوراکی اي بـه آن ها ندهید کـه دوست ندارند چون آن ها نسبت بـه برنامه غذایی و سلامت و تندرستی شان بسیار حساس هستند. آن ها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزان شان نیستند ، باید خاطرجمعی حاصل کنند کـه شـما صمیمی ترین و بهترین دوستشان نیز هستید.

    متولدین شهریورماه برای رسیدن بـه اهداف و خواسته هاي خود با احتیاط کامل ، سنجیده ، عقلانی و تدریجی عمل میکنند. آن ها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابل شان هستند ودر کنار انها ، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و بـه همان شکل با انها باید رفتار کنید.

    عکس نوشته های متولدین شهریور ماه

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس نوشته هاي متولدین شهریورماه

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    نخستین ادمای روی زمین شهریوری نبودن

    چون اگرشهریوری بودن شیطان حتما در مقابلشون سجده و تعظیم می‌کرد.

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    متن درباره ماه شهریور

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس تولد شهریور ،عکس شهریوریا

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس نوشته تبریک تولد شهریور ماهی ها

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس دختر شهریور ماهی

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس شهریوری ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    یادت باشه شهریوری مردادی رو نابود میکنه

    شهریوری لجباز و مردادی بـه همون اندازه مغرور

    ولی در اخر شهریوری چنان مردادی رو عاشق میکنه کـه

    اون لحظه اي نمیتونه بـه کس دیگه فکر کنه

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس کیک تولد شهریوری ها

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    مـــن یــــه شهـــریوریم !!

    مــن را از دست نـــده

    روزی می رسد کـه در خیال خود جای خالی ام را حس کنی

    در دلت با بغض می‌گویی

    کاش اینجآ بود  اما مــن دیگــر بـه خوابت هم نمی‌آیم

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    مـن شـهـریـوری هستـم

    مـن آدم نـرفـتـنم  آدم دوسـت مــونـدن

    یـا اصـلا آدم دیــر رفـتـنـم … خــیــلـی دیــــر

    امـا وقـتـی بـرم دیـگه آدم بـرگـشتـن نـیـستم 

    آدم مـثل قبل شـدن هـم نـیـستم

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    یک شهریوری میخنده حتی اگر غم داشته باشه

    یک شهریوری دوست خواهد داشت حتی اگر شکست خورده

    یک شهریوری اعتماد میکنه حتی اگر خیانت دیده باشه

    یک شهریوری رفیق میمونه با همه ی نارفیقی ها

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    یک شهریوری دستت رو میگیره حتی اگر تـو اوج رهاش کردن

    یه شهریوری سرش تـو کار خودشه

    ولی هیچوقت فک نکن سر از کارات درنمیاره 

    تک تک حرکت اطرافیان شو میبینه و تجزیه تحلیل میکنه  حتی کوچیکترینشو 

    ولی چون نمیخواد خرابت کنه بـه روت نمیاره

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    یه شهریوری بی دریغ مهر می ورزه

    مهربونیو جوری در حقت تموم میکنه

    کـه ندونی چـه جوری جبران کنی

    اما لازم نیست کار سختی انجام بدی

    فقط کافیه خوبیاشو ندیده نگیری و ترکش نکنی

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس نوشته هاي شهریور

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریورماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل مـن یه شهریور ماهی ام

    عکس پروفایل متولدین شهریور ماه + خصوصیات شهریوری ها +پروفایل من یه شهریور ماهی ام

    مـن شهریوری ام

    مغرورم اما اگر دل بدهی

    غرورم را فرشِ زیر پایت می کنم

    خودخواهم اما اگر دل بدهی

    تمام خواسته هایم در تـو خلاصه می شود

    پیچیده ام اما اگر دل بدهی

    برایت تبدیل بـه یک جمع ساده می شوم

    لجبازم اما اگر دل بدهی

    آتش می‌زنم هر انچه با تـو سر لج دارد

 

برچسب ها: عکس,پروفایل,متولدین,شهریور,ماه,+,خصوصیات,شهریوری,ها,+پروفایل,من,یه,شهریور,ماهی,ام,
[ سه شنبه 30 مرداد 1397 ] [ 10:57 ] [ kavoosifar ]
[ ]

اپل ۲۵۰۰۰ برنامه شرط بندی را از اپ استور چین حذف کرد

اپل ۲۵۰۰۰ برنامه شرط بندی را از اپ استور چین حذف کرد

  • اپل ۲۵۰۰۰ برنامه شرط بندی را از اپ استور چین حذف کرد

    گزارشی در روز یکشنبه از تلویزیون دولتی چین پخش شد که ادعا می‌کرد اپل ۲۵،۰۰۰ برنامه را از نسخه چینی فروشگاه خود حذف کرده است. طبق گفته وزارت صنایع و فناوری چین، بیش از ۱٫۸ میلیون برنامه در اپ استور این کشور وجود دارد. اگرچه که اپل حذف ۲۵۰۰۰ برنامه را تأیید نکرده است، اما اگر این مقدار را حذف کنیم، معادل ۱٫۴٪ از کل برنامه‌های ارائه شده خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

    امروز اپل بیانیه را منتشر کرد که به نوعی به برنامه‌هایی که حذف شده است اشاره می‌کند. این غول تکنولوژی اظهار داشت که برنامه‌های شرط بندی موجود در نسخه چینی اپ استور غیرقانونی بوده و این شرکت در تلاش‌های خود برای حذف چنین برنامه‌هایی از فروشگاه بوده است. در ماه گذشته نیز خبرهایی مبنی بر ارسال پیامک‌های تبلغیاتی و اسپم از طرف وبسایت‌های شرط بندی به کاربران چینی منتشر شده بود.

    برنامه های شرط بندی غیرقانونی هستند و مجوز وجود در اپ استور چین را ندارند. ما درحال حاظر بسیاری از این برنامه‌ها و توسعه دهندگانشان را برای تلاش به توزیع برنامه‌های شرط بندی غیر قانونی دراپ استور، حذف کرده‌ایم و به تلاش خود برای پیدا کردن این موارد و جلوگیری از انتشار آن‌ها در اپ استور ادامه خواهیم داد.

    رسانه‌های دولتی چین از اپل برای انجام ندادن اقدامات کافی در حذف برنامه‌های غیرقانونی در اپ استور انتقاد کرده‌اند. گفته می‌شود که اپل قواعد و قوانینی را برای اجازه انتشار برنامه‌های مختلف در اپ استور دارد، اما با این حال اجازه داده است تا “برنامه‌های شرط بندی مجازی و قرعه کشی برای کاربران IOS در دسترس قرار گیرد. سال گذشته نیز اپل ۷۰۰ برنامه فیلتر شکن (VPN) را در پی درخواست دولت چین، از اپ استور این کشور حذف کرد، زیرا VPN ها به کاربران امکان می‌داد تا پیام‌ و ایمیل‌های ایمن ارسال کرده و به وب سایت‌هایی که استفاده از آن‌ها در این کشور ممنوع است، دسترسی پیدا کنند.

 

برچسب ها: اپل,۲۵۰۰۰,برنامه,شرط,بندی,را,از,اپ,استور,چین,حذف,کرد,
[ سه شنبه 30 مرداد 1397 ] [ 10:26 ] [ kavoosifar ]
[ ]

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

  • اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

    دید کلی :

    هدف از این پایان نامه بررسی اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن بصورت کامل و جامع می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه مدیریت

    اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

    هدف از این پایان نامه بررسی اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن بصورت کامل و جامع می باشد

    مقدمه


    دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

    تعاریف پیشنهادی مختلفی راجع به CRM توسط خبرگان بازاریابی و سایر متخصصان در زمینه های مشابه ارائه شده است  این تعاریف و مفاهیم تا حد زیادی شبیه به هم می باشند  در این بخش به منظور ایجاد دید روشن تر در مورد CRM به بیان دیدگاه های مختلف موجود درباره آن می پردازیم  دیدگاه های مختلف راجع به CRM به 5 دسته کلی تقسیم می شوند:

    2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند
     فرآیند کسب و کار به گروهی از فعالیت ها اطلاق می شود که ورودی های سازمان را به خروجی های مطلوب و مورد نظر سازمان تبدیل می نمایند (Davenport and Beers,2005 ِ  ).  
    سریواستاوا 1 (2009 ).، CRM را به‌عنوان یک فرآیند کلان تعریف می کند  فرایندی که زیر فرایند های متعددی از جمله شناسایی انتظارات مشتری، ایجاد دانش مشتری و    را در بر می گیرد  این زیر فرایندها می تواند به نوبه خود به فرایند های خردتری ( مانند جمع آوری و ذخیره داده که فرایند های خردتری از زیر فرایند ایجاد دانش مشتری می باشند  ). تقسیم می شوند  هنگامی که دید فرایندی در مورد CRM اتخاذ می شود، برخی آن را به صورت یک فرایند کلی و کلان می دانند که کلیه فعالیت های سازمان را در جهت نیل به اهدافی نظیر ایجاد روابط پایدار، سودآور و متقابل با مشتریان در بر می گیرند  برخی دیگر نیز آن را به‌عنوان فرایندی می دانند که شامل مدیریت تعاملات مشتری با هدف ایجاد، برقراری و حفظ رابطه سودآور با وی در بلند مدت می باشد مورد اول CRM را به‌عنوان یک فرایند کلی در نظر می گیرد در حالی که مورد دوم بر مدیریت تعامل با مشتری تمرکز دارد  تحقیقات آکادمیک طرفدار دیدگاه فرایندی است (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 68).


    2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی
    در این دیدگاه استراتژی به‌عنوان یک طرح کلی تخصیص منابع برای ایجاد وضیعت مطلوب تعریف می شود  دید استراتژیک درمورد CRM بر این حقیقت تاکید دارد که منابع برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان باید بر اساس ارزش چرخه عمر آنها برای سازمان تخصیص یابد .  این دیدگاه بیان می کند که همه مشتریان بطور یکسان با ارزش نیستند و بنابراین بیشینه نمودن سودآوری زمانی میسر است که منابع در روابط مشتریان سرمایه گذاری شود که بازده مطلوبی را به ارمغان آورد.  در دیدگاه استراتژیک اگر سازمان ها بخواهند رابطه بلند مدتی را با مشتری داشته باشند، باید بطور پیوسته مشتریان خود را براساس چرخه عمر مورد انتظار، ارزیابی و اولویت دهی قرار دهند و تمرکز بر این بعد از CRM در جهت چگونگی توسعه و حفظ روابط نیست بلکه بیشتر بر چگونگی ایجاد رابطه " صحیحی " است که می تواند اثر مثبتی بر سودآوری سازمان داشته باشد  از این رو در این دید از CRM روابط مشتری به‌عنوان پرتفولیویی از دارایی ها و سرمایه های مورد نیاز در نظر گرفته می شود که برای به دست آوردن حداکثر سود سازمان، نیاز به مدیریت موثر آنها می باشد(تارخ ، یزدانی قرد ، مهربان، 1391،ص 75)


    2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه
    تحقیقاتی که ریچهلد در سال 1966 داشت، نشان داد که ارتباط قوی بین وفاداری مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد  هنگامی که CRM به‌عنوان یک فلسفه مطرح می شود، مؤثرترین روش برای دستیابی به وفاداری مشتریان جستجوی پیش کنشی جهت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با آنان است  دید فلسفی CRM بر وفاداری مشتریان تاکید داشته و بطور غیر قابل اجتنابی با مفهوم بازاریابی در ارتباط است  براساس این دیدگاه سازمان باید نسبت به مشتریان و نیازمندی های متغیر آنان پاسخگو و تاثیرپذیر باشد  در واقع دیدگاه فلسفی راجع به CRM، بر این مسئله تاکید دارد که سازمان باید به طور پیوسته آنچه مشتریانش ارزش می دانند را ارائه داده و فرهنگ مشتری محوری را در خود ایجاد نماید (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 89).
    این دیدگاه به طور مؤثر، پلی بین مفهوم بازاریابی و الگوی بازاریابی رابطه ای ایجاد کرده و بر اهمیت ایجاد ارزش مشتری تمرکز یابد  بایستی توجه داشت که این دیدگاه بر روابطی سودآور که در بلند مدت ایجاد می شود تاکید دارد 

    2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی
    گرانت ( 2001  ). بر رابطه بین منابع و توانمندی های سازمانی تاکید داشته است  منابع شامل فاکتورهای تولید مانندتجهیزات سرمایه ای، مهارت های ویژه کارکنان و دارایی های سازمانی است  همچنین توانمندی ها به ظرفیت گروهی از منابع جهت اجرای فعالیت ها مربوط می شود  به طوری که منابع منشاء توانمندی های سازمان و توانمندی ها منبع اصلی مزیت رقابتی هستند  توانمندی ها به مهارت هایی که به سختی می توان آنها را تقلید کرد و دانش گردآوری شده ای که سازمان برای اجرای فعالیت های مربوط به کسب و کار خود بکار می گیرد، نیز اطلاق می گردد (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 87).
    دیدگاه CRM به‌عنوان توانمندی، بر این حقیقت تاکید دارد که سازمان ها باید برای اصلاح رفتار خود در جهت مشتریان ویژه و یا گروهی از مشتریان دائمی به توسعه و ترکیب منابع خود بپردازند (طرزی و بلوریان تهرانی، 1391، ص 83)

    2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی
    علی رقم پشتیبانی تحقیقات اخیر از این ادعا که تکنولوژی CRM اثر ضعیف تا متوسطی بر موفقیت کلی یک سازمان در ایجاد روابط با مشتریانش دارد، نقش اساسی و مهم تکنولوژی در یکپارچه سازی دپارتمان های پیشخوان ( مانند فروش  ). و پسخوان ( مانند لجستیک  ). سازمان برای مدیریت کارا و اثربخش تعاملات در نقاط مختلف تماس با مشتری ( اینترنت، تلفن و      ). انکار ناپذیر است (Chen and Popovich, 2003  ).  به علاوه ابزارهای CRM سازمان را قادر به ایجاد پایگاه داده، داده کاوی و تکنولوژی های تعاملی جهت جمع آوری و ذخیره داده ها، ایجاد دانش از آن و انتشار نتایج حاصل از این دانش در سازمان می سازد ( Greenberg, 2004  ).  اگرچه در هر یک از این دیدگاه های فوق الذکر بر یک جنبه خاص از CRM تاکید شده است، برخی از دیدگاه های دیگر نیز به طور همزمان به چند جنبه از آن اشاره نموده اند (همان)

     

    فهرست مطالب
    فصل دوم: 
    سیستم مدیریت مشتری محور    
    2-2-مقدمه    
    2-2-1-تعریف مشتری    
    2-2-2-تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    
    2-2-3-تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM ).    
    2-2-4- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM ).    
    2-2-5-تاریخچه سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری    
    2-2-6- ابعاد وعناصر CRM    55
    2-2-7- اهداف CRM از دیدگاههای مختلف    56
    2-2-7-1 اهداف CRM از دیدگاه بارنت    57
    2-2-7-2 اهداف CRM از نقطه نظر نول    
    2-2-7-3 اهداف CRM از نظر سویفت2    
    2-2-7-4 اهدف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز1    
    2-2-7-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون 2 :    
    2-2-8-فرایند CRM    
    2-2-8-1 ارتباط فروشنده-خریدار    
    2-2-9-دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری    
    2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند    
    2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی    
    2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه    
    2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی    
    2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی    
    2-2-10- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    
    2-2-11-مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتري    
    2-2-12- اجرای CRM    
    2-2-13-مدل نظري اجراي CRM    
    2-2-14-ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری    
    2-2-14-1 بعد فکري  CRM    
    2-2-14-2-بعد فناوري اطلاعات CRM    
    2-2-14-3 بعد اجتماعی CRM    
    2-2-15-چالش های اجرایی CRM   
    28-چرخه تجاري مديريت ارتباط با مشتري (CRM)    
    2-2-16-درك نياز هاي مشتريان و تمايز بر مبناي مشتريان    

    2-3پیشینه پژوهش    

    منابع

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

[ شنبه 27 مرداد 1397 ] [ 18:42 ] [ kavoosifar ]
[ ]

پاورپوینت بررسی سیستم سازه ای D.B.T

پاورپوینت بررسی سیستم سازه ای D.B.T

  • پاورپوینت بررسی سیستم سازه ای D.B.T

    دید کلی :

    پاورپوینت بررسی سیستم سازه ای D.B.T در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی سیستم سازه ای D.B.T در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    فهرست مطالب

    مقدمه
    D.B.T در آئین نامه های معتبر
    سوابق استفاده از سیستم
    سوابق استفاده از دالهای مجوف در ایران
    دال مجوف با مقطع T شکل
    دال مجوف با مقطع I شکل
    نکات فنی طراحی سازه
    مصالح مورد استفاده در این سازه
    مقایسه کارکرد سیستم D.B.T با سیستمهای متداول
    جدول برآورد اولیه سازه با سیستم D.B.T
    دهانه قابها یا اجزای باربر
    بارهای مرده در ساختمانهای متداول مسکونی
    توضیحات تکمیلی درباره سیستم
    نکات مهم اجرایی
    مزایای فنی
    مزایای اقتصادی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: پاورپوینت,بررسی,سیستم,سازه,ای,D.B.T,
[ چهارشنبه 24 مرداد 1397 ] [ 9:55 ] [ kavoosifar ]
[ ]

بیسوادی زن تحصیلکرده سوژه شد (عکس)

بیسوادی زن تحصیلکرده سوژه شد (عکس)

  • بیسوادی زن تحصیلکرده سوژه شد (عکس)

    به گزارش ایران ناز ناتوانی یک زن تحصیل کرده برای پاسخدهی به سوالی بدیهی که حتی جواب آن در متن سوال هم ذکر شده بود , سوژه رسانه ها شده است ! زن شرکت کننده در یک مسابقه تلویزیونی, جواب این سوال که دیوار چین در کدام کشور قراردارد را نمیداست :دیوار چین در کدام کشور قرار دارد؟

    یک شرکت کننده در مسابقه ی تلویزیونی ترکیه به موضوع جنجالی و داغ فضای مجازی این روزهای ترکیه و برخی رسانه های عربی تبدیل شده است. وقتی مجری برنامه از شرکت کننده پرسید: دیوار بزرگ چین در کجا قرار دارد؟، او پاسخ این سؤال را نمی دانست.

    بنا به گزارش ایران ناز ان سویهان 26 ساله، فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه استانبول روز شنبه در برنامه «چه کسی یک میلیون برنده می شه؟» کانال ATV شرکت کرد. زمانی که مجری از او پرسید که دیوار بزرگ چین کجاست و در کدام کشور قرار دارد، گفت: جواب سؤال را می دانم اما می خواهم مطمئن شوم و از حاضران کمک بگیرم.

    در این میان فقط 51 درصد حاضران به سؤال موردنظر پاسخ درست دادند و بقیه آنها گزینه هایی مانند هند، کره ی جنوبی و ژاپن را انتخاب کردند.

    بیسوادی زن تحصیلکرده سوژه شد (عکس)

    وقتی حاضران پاسخ مطمئنی به سؤال ندادند، بنا به قانون مسابقه سویهان یک تماس تلفنی با دوستش برقرار کرد تا جواب سؤال را دریابد.

    خوشبختانه دوست او جواب صحیح سؤال را می دانست. این اتفاق به موضوع روز فضای مجازی و رسانه ها تبدیل شده است. برخی پرسیده اند آموزش شما در مدرسه چگونه بوده است و البته برخی دیگر هم فضای استرس آور مسابقه را دلیل چنین اتفاقی می دانند.

    بیسوادی زن تحصیلکرده سوژه شد (عکس)

 

برچسب ها: بیسوادی,زن,تحصیلکرده,سوژه,شد,(عکس),
[ سه شنبه 23 مرداد 1397 ] [ 8:28 ] [ kavoosifar ]
[ ]